Cerita Lawak.

Assalammualaikum. Hye semua, Buat ape tuuhh. Nabila harini ada buat cite lawak siket. Nak credit kat Facebook Nabila, Sebab diorang banyak sangat publish cerita2 lawak. Klau korang nak tengok cerita lawak, korang kena teruskan membaca post Nabila tiap2 minggu kay ! Sorry lah Nabila dah tak selalu on Blog ni sebab tak bayar top up internet. Hahaha. Kay kita nak sambung cerita.

Cerita 1 :

Mak: Ali,turun makan! 
Ali: Kejap 
Mak: Turun skrg! 
Ali: Yelah yelah. *Turun tangga. 
Ali: Mana makanan? 
Mak: Kejap, tengah masak. 
Ali: *BreakDance


Cerita 2 :

Pergi kedai → Belek2 barang → Pekerja kedai datang → Ikut dari belakang → Hilang mood nak beli barang. Betul tak?

Cerita 3 : 

Pergi pasaraya -> pilih shampoo -> bukak penutup -> hidu -> suka -> letak balik -> ambil yang belakang. Betul tak?

Cerita 4 :

Anda → Yang → Sedang →Baca →post → Ni →Mesti → Comel →Handsome → Cantik →Sebab → Kurniaan → Dari→ Allah SWT → Tiada →Yang → Buruk ;)

Cerita 5 :

GF : awak , kenapa ego awak tinggi sangat ?

BF : apa ? rendah la ego saya >.<

GF : tak ! tinggi ! .

BF : awak , saya minta maaf :(

GF : sebab ape ?
BF : saya tipu awak :(


GF : tipu apa ?

BF : saya takde ego , saya naik 125 :) .





Cerita 6 :


Photo: Bayi yang mesra kamera.. mungkin dia copy paste dari Ibunya, hihi..


Tamat Sudaahhhhhhh.

No comments:

Post a Comment